دردِ دل هایی که به هیچکس نگفتم...!

تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ... دیگه ما میگیم دیگه ... مستى و راستى همینیم ...

دردِ دل هایی که به هیچکس نگفتم...!

تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ... دیگه ما میگیم دیگه ... مستى و راستى همینیم ...

چرکنویس مغزىِ نوزدهم دى ماه

تو پاتو بذار تو شهرمن یکى لپاتو میکشه و بعد میگه شیتیل میتیل بینم چقد دارى؟باید به کُلِ شهر باج بدى تا بتونى راه برى فقط ... از شهردارى تا نظام وظیفه و خودِ دادگاهش اوضاع همینه ...با این شرایط شرافت کارى فقط حرفه مفته اگه کسى دم ازش بزنه ... اعتراض میکنى به اوضاع اداره؟! توهین به دین میکنى یعنى؟ میخواى پایه هاى نظام ـو سُست کنى؟ وابسته به کدوم کشورى؟از کجا باج گرفتى تا جوِ اینجارو ملتحب کنى؟پایه هاى اسلامُ به خطر میندازى ها؟ به ولایت مطلق توهین میکنى؟به حاج آقا فلانى دارى فحش میدى یعنی؟به نایب خدا؟‌ تهشم 4تا سیلى و با لگد پرتت میکنن بیرون از اداره اگه خوش شانس  باشى تازه ...  ولى امروز با این سیلى که خوردم ازتون فک کنم بیدار شدم خورد شدم ولى بیدار شدم  ... تا حالا خواب بودم که چیزى نمیگفتم....بابا بخدا من جوون این مملکتم ! بخدا حق دارم !! حرفام واستون باید مهم تر از حرفاى پسرخاله ى نخست وزیر بورکینافاسو باشه بخدا! من و امثال منن که دارن این جامعه رو میسازن بخدا! چرا نمیفهمین؟ داریم ایران ـو میسازیم ... نه ببخشید نمیسازیم ما فقط یه مشت متحجّر فرهنگى ایم که تنها کارى که بلدیم اینه که  پایه ى‌اسلامو بلرزونیم و به نایبِ مطلقِ خدا توهین کنیم حرفامونم همش تحت تأثیر غرب و ماهواره است  .... هممونم باج گرفتیم از انگلیس که بیایم کاسه کوزه ى‌شما رو بهم بریزیم ....خندم میگیره بخدا ...

موندم کى میخواد اوضاع رو درست کنه؟! لابد انرژى هسته ایى ؟!‌

آها شرمنده حواسم به امام زمانتون نبود...

من ترجیح میدم بحث ـو باز نکنم دیگه ... کشورى که معطل امام زمانه و هر 5شنبه مردمش کارشون خداخدا کردنه تا بیاد و اوضاعو درست کنه ازین بهتر نمیشه ...


فقط موندم چرا به این سن تا گردن تو لجنم و کل عمرم حروم حل کردن این مشکلات شده تا اینجا ...شدیم مثه جاده هراز این پیچ ـو رد نکردى‌پیچ بعدى میاد ...

درکل داریم عادت میکنیم به هر شیپورى که میزنن و باش میرقصیم ... بخدا عادت کردیم ...محض رضاى خدا نه چون خدا واسه ایناس فقط ,محض رضاى قلب خودت یکم مخالفت کن نذار بمون زور بگن ... تریبون ندارم که بخوام نصیحتت کنم درحدِ نصیحت کردنم نیستم ,یکى باید خودمو نصیحت کنه  , مثه O-Hum  و هیچکس و بهرامم پدر راک و رپ و هیپ هاپ نیستم که حرفامو همه گوش بدن همه و باش فاز بگیرن و به به و چه چه کنن واسم,واسه دلِ خودمه این نوشته همین ...


در آخر مزخرفاتم هم تشکر میکنم  از هرچى ساقى و مواد فروشه که جوونارو میبرن بالا تو این جامعه ى مریض ,یه تشکر ویژه هم از تو مشترى عزیز دارم که خودتو ازین فکرا واسه 2 ساعت حداقل خلاص میکنى...


هنوز شُکرت اگه اون بالا کسى هست ...


نظرات 13 + ارسال نظر
راحیل 1390,10,19 ساعت 02:11 ب.ظ http://cantati.mihanblog.com

سلام محمدرضا عزیز...
درود بر تو...
کاملا می‌فهمم و آن درد سیلی را عمیقا چشیده ام...
اما کاش بیشتر در پرده می‌نوشتی...
هرچند خودم از این پرده اجباری مضحک متنفرم..
اما دوست ندارم بیشتر از چک و لگد نثارمان کنند..
سبز باشی مرد...

سلام به راحیل عزیز ...
در پرده و لفافه زندگى میکنیم ,نفس میکشیم , .... حداقل لفافه نویسى نکنیم ...
ممنونم از نظرت...

Pink Disaster 1390,10,19 ساعت 08:04 ب.ظ

مهم نیست اوهام و بهرام و هیچکس باشی مهم اینه که حرف 4نفر مثه منو همیشه مینویسی و افرادی مثه من بات فاز میگیرن تکتک کاراتم به به و چه چه داره،یه دونه ایی

شما لطف دارید ... ممنونم

saharnaz 1390,10,19 ساعت 09:05 ب.ظ

Mohamadreza gashtam nabood nagard nist ... nist maloom nis koja rafte .... albate shayadam az aval naboode ...
yeki yebar bem goft vaghti nemitooni kari sh koni pas velesh kon . avalesh hersam gereft goftam chi migii akhee ...... ! ama badesh didam dare ras mige , zendegie man mage chand sale ke bekham bain chiza kharbesh konam ? manam farar mikonam azash mese Hame in mellat , Toam neveshtehato dashte bash ama zendegito bokon

بعضى از چیزارو میشه بیخیال شد و گذشت ازش بعضى‌از چیزا رو وقتى ازش بگذرى‌ یعنى از حقت گذشتى یعنى سکوت کردى تا بیان حقتو بخورن یا هرچیز دیگه ایى ,زندگى با همین پستى بلندى ها اسمش زندگیه ,البته نباید پستى هاش اینقدرم باشه ... ممنونم ازت ....

DoXing BoSs 1390,10,20 ساعت 04:07 ب.ظ

به قول سروش ذلال باشی و تو رات شک نکنی میتونی صخره رم سوراخ کنی داداشم ,شک نکن تو کارات قشنگ بود

به قول همون سروش بجنگ مثه کسى که هیچ امیدى نداره ...

iMan 1390,10,20 ساعت 04:08 ب.ظ

wtf?key?chera?man nemifahmam donbale shari baz?

بیخیال ایمان

بازیگر کهنه 1390,10,20 ساعت 04:10 ب.ظ

حرفات قشنگن ولی چرا احساس نداری مرد؟مثینکه واقعا دنیاتو بی احساس داری میسازی ها؟

نمیدونم واقعا! شاید! دست خودم نبوده اگه احساس نداشته نوشتم بهرحال ممنون از شما...

Mary 1390,10,20 ساعت 04:12 ب.ظ

cheqade qam dari:( ishala doros mishe:*:)

ممنونم

فرید 1390,10,20 ساعت 04:15 ب.ظ

نه تو دیگه تویی نه اخلاقت دیگه اونه نه رفیقاتو آدم حساب میکنی درک میکنم حالا چرا وقت نداری یا هر چیزی که با ما باشی خوب باشی داداشم

بَه فرید گل , مرسى ,باهاتونم نباشم همیشه به یادتونم ...

ANGEL OF DEATH 1390,10,20 ساعت 04:17 ب.ظ

Harkari mikoni blog nevisito edame bede faghat hamin to bedam hala bemiro bedam

چَشم...

Saba_Xander 1390,10,20 ساعت 04:19 ب.ظ

DOROST MISHE ,,,,

باشه میگم هماهنگ کنن

:|:|:|:| :-| 1390,10,20 ساعت 04:21 ب.ظ

این دنیا میگذره خوب یا بد تحملش باید کرد فک کنم فقط

نمیدونم ...شاید ممنون ازت دوست عزیز

nobody 1390,10,20 ساعت 04:28 ب.ظ

vase jaryanae akhir bud ke gofti "nokhost vazire burkinafaso"? ya kollan tiri dar tariki? kheyli kenaye dare harfat age kasi daghigh beshe nice bro

زیادم اخیر نبود البته ولى آره مربوط به همون بورکینفاسو ـه 2 ماه پیش بود قضیه , ممنون لطف دارى شما...

غریبه 1390,10,21 ساعت 03:46 ب.ظ http://pinknotebook.persianblog.ir/

با ۵۰ درصد حرفات موافقم ...انعکاس بخش های هاشور خورده ی زندگی رو بدون هیچ سانسوری دوست دارم اما هاشور زدن بخش های سفید رو نه!!

واقعا کور رنگى گرفتم ... نمیبینم قسمت هاى سفید زندگیو !یا شاید در این شرایط رنگ سفیدى تو زندگیم نیست , ممنونم از شما دوست عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد