دردِ دل هایی که به هیچکس نگفتم...!

تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ... دیگه ما میگیم دیگه ... مستى و راستى همینیم ...

دردِ دل هایی که به هیچکس نگفتم...!

تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ... دیگه ما میگیم دیگه ... مستى و راستى همینیم ...

خـــوبم ... خـــوبـــ‌ آنقـــدر خـــوبـــ که بد !

شب است ماه بالاى سرم ... ستاره ها چشمک هاى سردى میزنند ... منتظرند ... منتظر افتادن من ... منتظر خم شدن کمرم ... ماه هست ولى آسمان مثل همیشه سقف تنهایى هایم نیست ...ستاره ها دیگر مثل قدیم جوانمردانه به پاى حرف هایم نمیشینند و با دیازپامِ ابر هاى تیره به سرعت به خواب میروند ....کسى نیست ...بازهم کسى نیست که پاى درد دلهاى سنگینم بنشیند... آخر میدانى؟ خیلى‌سنگین است ...اگر تنها در دلم بماند کمرم را میشکند ...  گفتم دل..رفتم تو فکر ,یادِ قدیم ...یاد خاطره هایى که خاکش کردم ... سابقاً بخار همین شیشه هاى اتاقم برایم اشک میریختند و جلوى دیدم را باز میکردند ...گویى‌آن ها هم دیگر نیستند ... دیگر مرا نمیبینند ....ساعت هاست گذشته ... ستاره ها هم از حرف هایم کلافه شده اند ... ماه هم رمق ندارد ... خورشید میخواهد بتابد ... فقط غُر میزند ولى من هنوز بیدارم ...خسته شدم از آرایه و ترادف و حرف هاى‌ سنگین ...به زبان خودم میخواهم حرف بزنم... داستانِ مام همینه ...هر شب تنهایى‌... تهِش مثلِ فیلم هاى اصغر فرهادى  خوش ولى تلخ .... هنوز رفاقت هم نفروختم ... نه فِکر نکن !‌چون مُفت هم نمیارزید ... میخوام بشنوم 10 سالِ بعد تویى که باعث این خمودگى زندگیم شدى‌ چطور میمیرى .... چطور ؟! مهم نیست براى من ... من هنوز همونم .. هنوز همون سگ جونِ هفت جونم .... به دروغم بشه به دور و بریام میگم حالم خیلى خوبه... این همه سال زحمت بِکش آخرشم.... ......کى میفهمه تهِ دلت چى میگذره خدایى؟ وقتى همه با نور بالا میبیننت!.. اصن کى صدامو میشنوه الان؟ هِى هنوز یادمه... 87 بود و من و حوضم و تو و ذاتِ خرابت ... ازون بچه گیام بابام میگفت آدماى خوب همه راست گواَن ...اونى میره بهشت که دلش صاف و ذلاله ... مام که به هرکى رسیدیم گفتم این همون آدم خوبست ... ولى‌وقتى فهمیدم کى بود تا ته سوختم ... فقط مثه من صاف نباش نه بهتر بگم ... مثه من خر نباش, الاغ ! همین !


بامدادِ سوم دى‌ ماهِ 90



نظرات 4 + ارسال نظر
Mary 1390,10,06 ساعت 10:52 ق.ظ

do0s daram neveshtehato kheyli, kheyli aroomam mikoni ba neveshtehat , merci az neveshtanet bro:)

Nazafarin 1390,10,10 ساعت 01:35 ق.ظ

midooni mohammadreza ba ghalamet hal mikoni vali man nemitoonam ba ghalamam hal konam bad to gheire mostaghim minevisi :D vali man gheire mostaghim erza nemisham :D kollan bayad roo basham :D
badam ke harfaye hamishegi :D karet foroste nadare chon nemishe ke adam az bayane narahatie baghie khoshesh biad man ke narahat misham :D vali hal mikonam bat khodetam dar jaryani :D boro ma poshtetim :D har vaght khastiam hastim harf bezani khasti :D in ghaziam har chi has hal mishe ishala :D

بحثِ حال کردن با قلم و نوشته نیست , بحثِ خالى شدن روح و روانِته که اینقد نریزى بد بختیاتو تو خودت یکمشم بنویسى تا حداقل ذره ایى خالى‌شده باشى,همیشه هم همه ى حرفارو نمیشه مستقیم زد درک میخواد ممکنه طرف مقابلت نداشته باشه, باید حتما به در و دیوار و تخته بگى که بفهمه منظورتو , ممنونم ازت بخاطر نظر, ایشالا که حل میشه مرسى

Nazafarin 1390,10,10 ساعت 01:37 ق.ظ

rasti be ghole to akhar manam be in dard dochar misham enghad ke in refigham moheman vasam :D khoda on roozo nayare :D be nafe refighame ke adam bashan:-"

رفاقت و رفیق شفیق تا یه جایى خوبه ازون حدش که بگذره به قول یه بنده خدایى شفاقت میشه شقاوت و کلا" گند زده میشه اصول زندگیت اونوقته که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه و باقىِ ماجرا ...

غریبه 1390,10,11 ساعت 05:27 ب.ظ http://pinknotebook.persianblog.ir/

خودت که میفهمی ته دلت چی میگذره!!
گاهی ساده بودن خوبه ...گفتم سادگیا نه خریت...یه حسی بهم میگه سادگی رو گذاشتی پای خریت!! نه اینجوریا نیست
صاف باش ساده باش زلال باش مثل آب ...اونوقت دل سنگم سوراخ میکنی!

بعضى اوقات آدم نیاز داره بقیه هم بفهمن چى میگذره اون تهُ و توِ دلت ,تا که درازگوش فرضت نکنن و هر چیزى نبندن به نافت از رو سادگى و بى خبرى و نجابت و و و (در اینجا خریته از نظر من نه سادگى) ,صافى و سادگى همیشه جواب نمیده ,آدم فرصت جو تو زندگى زیاده که میخوان زیرت بکشن,بلاگتو خوندم البته نشد همشو فقط پست اول ,به قولِ خودت سوداى دل قسمت هر بى سر و پایى نیست این در مورد صاف و ساده بودنم صدق میکنه از نظر من , خیلى ممنونم از نظرِت دوست عزیز...موفق باشى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد